Nekategorisano
Izmjenom trase autoputa omogućiti brži razvoj svih lokalnih zajednica
Kako je istaknuto na sastanku, prva dionica trase od Tuzle do Čanića je nesporna i svi sudionici podržavaju i zainteresirani su za što skoriji početak radova na njenog izgradnji. Međutim, slijedeća dionica trase, prema riječima učesnika današnjeg sastanka, ne zadovoljava interese Srebrenika i Gradačca, niti su ove lokalne zajednice bile uopšte konsultirane prilikom izrade idejnog rješenja trase.
„Domen kantonalnih institucija je izrada Prostornog plana i prostorno planiranja. Sve ostale aktivnosti u vezi sa projektovanjem i realizacijom realiziraju federalne institucije i JP Autoceste FBiH, ali učinit ćemo sve što je u našoj moći da, dok traju radovi na prvoj dionici Tuzla – Čanići, koja nije sporna, radimo na doradi idejnog rješenja i usaglasimo izmjenu drugog dijela trase, te da ga približimo interesima Srebrenika i Gradačca. To je naša obaveza prema privrednicima i građanima našeg kantona koji žive u Gradačcu i Srebreniku", kazao je premijer Hodžić.
Konačan cilj je postići da izgradnja autoputa Tuzla – Brčko – Orašje, bude potpuno u funkciji građana i privrede Tuzlanskog kantona. U tom smislu premijer Hodžić je istaknuo da će Vlada pripremiti svu potrebnu dokumentaciju i neophodne izmjene Prostornog plana, te kao tačke prolaska trase nakon Čanića predvidjeti Srebrenik i Ormanicu, odakle bi trasa nastavila dalje prema Brčkom.
„Srebrenik i Gradačac u potpunosti podržavaju dosadašnje aktivnosti na realizaciji ovog historijskog projekta, ali nisu zadovoljni predviđenom dionicom trase autoceste Tuzla – Brčko. Trenutno planirana trasa zaobilazi interese kako građana, tako i privrede Gradačca i Srebrenika i ove lokalne zajednice od te trase ne bi imale velike koristi. Očekujemo da Vlada pokaže razumijevanje prema ovoj našoj inicijativi, da zastupa naše interese da se omogući kvalitetan pristup i ovih lokalnih zajednica ovoj autocesti. S tim u vezi smatramo da bi bilo najbolje pristupiti izmjeni trase", kazao je gradonačelnik Dervišagić.
U prilog ovoj inicijativi govori i činjenica da je izvoz sa područja Gradačca u protekloj godini dostigao gotovo 450 miliona KM, što je za skoro 100 miliona više u odnosu na prethodnu 2020. godinu, te bi se kvalitetnijim povezivanjem na savremenu putnu mrežu stvorili preduslovi za još brži razvoj kako Gradačca i Srebrenika, tako i Gračanice, pa i cijelog Tuzlanskog kantona.