Rudarska 65 Tuzla vlada@tk.kim.ba
logo VLADA TUZLANSKOG KANTONA www.vladatk.gov.ba
Ministarstvo za boračka pitanja

JAVNI OGLAS za popunu radnog mjesta namještenika na neodređeno vrijeme u Ministarstvu za boračka pitanja Tuzlanskog kantona

21.10.2024

Broj: 15/1-30-26077/24

Tuzla, 21.10.2024. godine

Na osnovu člana 75. Zakona o državnoj službi  Tuzlanskog kantona, prečišćeni tekst („Službene novine Tuzlanskog kantona“, broj: 11/24), Odluke Vlade Tuzlanskog kantona o davanju saglasnoasti broj: 02/1-30-26077/24 od 08.10.2024. godine i Pravilnika o unutrašnjoj organizaciji Ministarstva za boračka pitanja Tuzlanskog kantona, broj: 15/1-30-16111/21 od 06.08.2021. godine,   broj: 15/1-30-32975/22 od 23.12.2022. godine, broj: 15/1-02-018940-1/23 od 18.08.2023. godine, broj: 15/1-11-015972-24 godine od 14.06.2024. godine i broj: 15/1-30-020878-24 od 22.08.2024. godine Ministarstvo za boračka pitanja Tuzlanskog kantona, objavljuje

JAVNI OGLAS
za popunu radnog mjesta namještenika na neodređeno vrijeme
u Ministarstvu za boračka pitanja Tuzlanskog kantona

 

I  Naziv radnog mjesta:

 - „Viši referent-tehnički sekretar“, - Odjeljenje za ekonomsko finansijske poslove - 1 (jedan) izvršilac

 A. Opis poslova radnog mjesta

  • vodi protokol dnevnih obaveza ministra i sekretara i pomaže u organizovanju sastanaka,
  • obavlja sve administrativno - tehničke poslove za ministra i sekretara,
  • organizuje prijem lica i delegacija kod ministra i državnih službenika,
  • evidentira pitanja povodom kojih stranke žele prijem kod ministra, te u dogovoru sa njim odredjuje termin za prijem, o čemu obavještava stranke i najavljuje ih kada dodju na razgovor,
  • vrši obradu materijala na računaru po diktatu ili prepisuje pripremljeni tekst, tabele i sl. po nalogu ministra,
  • umnožava materijale po nalogu ministra,
  • daje potrebna obavještenja i informacije strankama u vezi sa ostvarivanjem odredjenih prava iz nadležnosti Ministarstva za boračka pitanja Tuzlanskog kantona (u daljem tekstu: Ministarstvo) ili ih upućuje drugim zaduženim izvršiocima,
  • čuva i upotrebljava pečate Ministarstva u skladu sa upustvom i rješenjem ministra,
  • pripremanje dokumentacije o pitanjima koja se odnose na radne odnose državnih službenika i namještenika,
  • primanje podnesaka stranaka, izdavanje potvrda o primljenim podnescima, davanje informacija strankama o potrebnoj dokumentaciji za ostvarivanje odredjenih prava ili izvršavanje obaveza,
  • prima pismena za Ministarstvo i brine se o blagovremenom uručenju istih,
  • zaprima pismena za ministra, sekretara Ministarstva i stara se o njihovom blagovremenom uručenju,
  • vrši trebovanje i distribuciju kancelarijskog materijala,
  • vrši prijem, evidenciju i dostavljanje pismena (pošte) u rad nakon signiranja od strane sekretara Ministarstva,
  • vodi djelovodni protokol Ministarstva,
  • vodi evidenciju o prisutnosti na radu (Knjiga izradjenih sati),
  • evidentira putne naloge za službena putovanja u Ministarstvu,
  • organizuje sve poslove za službena putovanja ministra i državnih službenika,
  • evidentira naloge za nabavku goriva za potrebe Ministarstva,
  • obavlja prijem stranaka, stenografske poslove, uspostavlja telefonske veze i vrši prijem i otpremu fax pošte za Ministarstvo,
  • poslovi kancelarijskog i arhivskog poslovanja;
  • ovjeravanje rukopisa, prijepisa i potpisa;
  • učestvuje u radu komisija Ministarstva,
  • obavlja i druge poslove iz nadležnosti Ministarstva po nalogu ministra i
  • za svoj rad odgovara pomoćniku ministra.

 B. Opšti uslovi za vršenje poslova:

U radni odnos na radno mjesto namještenika može biti primljeno lice koje ispunjava opšte uslove predviđene u članu 77. Zakona о državnoj službi u Tuzlanskom kantonu prečišćeni tekst („Službene novine Tuzlanskog kantona“, broj: 11/24, u daljem tekstu Zakon):

  • da je državljanin Bosne i Hercegovine,
  • da je starije od 18 godina,
  • da je zdravstveno sposobno za obavljanje poslova radnog mjesta,
  • da ima vrstu i stepen školske spreme potrebne za obavljanje poslova radnog mjesta prema Pravilniku о unutrašnjoj organizaciji Ministarstva,
  • da u posljednje dvije godine od dana objavljivanja javnog oglasa nije opušten iz organa državne službe kao rezultat disciplinske kazne na bilo kojem nivou vlasti u Bosni i Hercegovini i
  • da nije obuhvaćen članom IX1 Ustava Bosne i Hercegovine.

 C. Posebni uslovi propisani Pravilnikom о unutrašnjoj organizaciji Ministarstva za boračka pitanja

  • IV stepen srednje stručne spreme, upravna, gimnazija, ekonomska škola ili druga srednja škola društvenog smjera, položen stručni ispit za namještenike za rad u organima državne službe,
  • poznavanje rada na računaru (MS Word, Excel, Internet),
  • najmanje 10 mjeseci radnog staža ostvarenog poslije završene navedene srednje škole i
  • položen stručni ispit za rad u organima uprave.

 

II  Potrebna dokumentacija

           Uz prijavu na javni oglas zainteresirani kandidati obavezno prilažu sljedeću dokumentaciju (orginali ili ovjerene kopije ne starije od šest mjeseci ):

  1. Uvjerenje о državljanstvu (ne starije od 6 mjeseci od dana izdavanja),
  2. Izvod iz matične knjige rođenih,
  3. Diploma/svjedočanstvo о stručnoj spremi
  4. Ovjerena izjava da kandidat u poslednje 2 (dvije) godine od dana objavljivanja javnog oglasa nije otpušten iz organa državne službe kao rezultat disciplinske kazne na bilo kojem nivou vlasti u Bosni i Hercegovini,
  5. Ovjerena izjava kandidata da nije obuhvaćen odredbom člana IX. 1. Ustava Bosne i Hercegovine,
  6. Potvrda/uvjerenje о posjedovanju najmanje 10 mjeseci radnog staža nakon završene tražene spreme,
  7. Dokaz о poznavanju rada na računaru,
    Dokaz о položenom stručnom ispitu za namještenike za rad u organima državne službe,
  8. Svojeručno potpisana Prijava na Javni oglas sa kratkom biografijom, kontakt podacima (adresa i broj telefona).

 

Pored dokumentacije navedene pod rednim brojem od 1. do 8., kandidati koji ostvaruju ili su ostvarivali pravo prema odredbama Zakona o dopunskim pravima branilaca i članova njihovih porodica- drugi prečišćeni tekst („Službene novineTuzlanskog kantona“, broj: 10/20, 14/22, 9/23 5/24 i 13/24, u daljem tekstu: Zakon) i Pravilnika o jedinstvenim kriterijima i pravilima za zapošljavanja branilaca i članova njihovih porodica („Službene novine Tuzlanskog kantona“ broj: 9/14 i 6/15 u daljem tekstu: Pravilnik), potrebno je da pored obavezne dokumentacije uz prijavu dostave i original ili ovjerenu fotokopiju dokaza o ispunjavanju uslova iz Zakona i Pravilnika, kako slijedi:

 

  1. za korisnika prava u statusu člana porodice šehida-poginulog borca
    a) poslednje rješenje na snazi ili uvjerenje gradske /općinske službe nadležna za boračko invalidsku zaštitu da je lice bilo korisnik prava na porodičnu invalidninu.

 

  1. za korisnika prava u statusu ratnog vojnog invalida, oba dokumenta kumulativno:
    1. poslednje rješenje na snazi o priznatom svojstvu RVI gradske /općinske službe nadležna za boračko invalidsku zaštitu i
    2. uvjerenje o dužini učešća u OS BIH FMB 3 obrazac nadležne Grupe za pitanja iz oblasti vojne evidencije.

        3. za korisnika prava u statusu demobilisanog branioca:

  1. uvjerenje o dužini učešća u OS BiH nadležne Grupe za pitanja iz oblasti vojne evidencije.


      4. za korisnika prava u statusu dobitnika ratnog priznanja i odlikovanja oba dokumenta kumulativno:

  1. poslednje rješenje na snazi gradske /općinske službe nadležna za boračko invalidsku zaštitu i
  2. uvjerenje o dužini učešća u OS BIH FMB 3 obrazac nadležne Grupe za pitanja iz oblasti vojne evidencije.

    5. za lice u statusu djeteta i supružnika nosioca prava, svi dokumenti od 1. do 4. kumulativno:

  1. poslednje rješenje na snazi nosioca prava nadležne Grupe za pitanja iz oblasti vojne evidencije,
  2. uvjerenje o dužini učešća u OS BiH nadležne Grupe za pitanja iz oblasti vojne evidencije,
  3. izvod iz matične knjige rođenih podnosioca prijave i
  4. izvod iz matične knjige vjenčanih podnosioca prijave.

   6. za lice u statusu udove supružnika korisnika prava, svi dokumenti od 1. do 5. kumulativno:

  1. poslednje rješenje na snazi nosioca prava gradske /općinske službe nadležna za boračko invalidsku zaštitu,
  2. uvjerenje o dužini učešća u OS BiH nadležne Grupe za pitanja iz oblasti vojne evidencije.
  3. izvod iz matične knjige rođenih podnosioca prijave,
  4. izvod iz matične knjige vjenčanih podnosioca prijave i
  5. ovjerena izjava sa dva svjedoka  da nije stupio/la vanbračnu zajednic



Napomena:

U skladu sa odredbama člana 82. stav (4) Zakona, lica sa srednjom školskom spremom koja za vrijeme procedure za prijem u radni odnos u organ državne službe imaju navršen radni ili pripravnički staž u trajanju od šest mjeseci od dana sticanja srednje stručne spreme, odnosno devet mjeseci od dana sticanja više školske spreme, a nisu položila stručni ispit, mogu se primiti u radni odnos, ali su dužna, položiti stručni ispit najkasnije u roku od šest mjeseci od dana prijema u radni odnos u organ državne službe

Izabrani kandidat prije stupanja na rad, dužan je dostaviti: ljekarsko uvjerenje о zdravstvenoj sposobnosti za obavljanje poslova, izdato od nadležne zdravstvene ustanove, ne starije od 3 (tri) mjeseca. U slučaju da kandidat ne dostavi ljekarsko uvjerenje nakon prijema, bit će izabran sljedeći kandidat sa liste koji taj uslov ispunjava.

U cilju transparentnosti postupka, a nakon što se utvrdi da kandidati ispunjavaju opće i posebne uslove javnog oglasa, obaviti će usmeni intervju о čijem mjestu i terminu održavanja kandidati će biti obavješteni usmeno putem telefona ili pismeno putem pošte.

 

Ш   Rok trajanja javnog oglasa i adresa za podnošenje prijava:

Prijavu na javni oglas sa kratkom biografijom i traženom dokumentacijom dostaviti u roku od 15 dana od dana objavljivanja javnog oglasa u dnevnim novinama, lično ili putem pošte preporučeno na adresu:

Tuzlanski kanton

Ministarstvo za boračka pitanja Tuzlanskog kantona

Ured za  zajedničke poslove kantonalnih organa uprave

Ulica Fra Grge Martića broj 8

75 000 Tuzla
sa naznakom

“Prijava na javni oglas za popunu radnog mjesta na neodređeno vrijeme
u Ministarstvu za boračka pitanja”.

 

Nepotpune, neuredne i neblagovremene prijave neće se uzimati u razmatranje.

 

 

                                                                                                               M I N I S T R I C A

                                                                                             

                                                                                                       Senada Dizdarević, dipl.pravnik