Rudarska 65 Tuzla vlada@tk.kim.ba
logo VLADA TUZLANSKOG KANTONA www.vladatk.gov.ba
Ministarstvo pravosuđa i uprave

JAVNI OGLAS za popunu radnih mjesta namještenika na neodređeno vrijeme u Ministarstvu pravosuđa i uprave Tuzlanskog kantona

16.04.2025

Na osnovu člana 75. i 76., a u vezi sa članom 74. Zakona o državnoj službi u Tuzlanskom kantonu – prečišćen tekst („Službene novine Tuzlanskog kantona“, broj: 11/24), Odluke Vlade Tuzlanskog kantona broj: 02/1-30-6537-1/25 od 02.04.2025. godine i Pravilnika o unutrašnjoj organizaciji Ministarstva pravosuđa i uprave Tuzlanskog kantona broj: 06/1-30-22620/21 od 13.10.2021.godine i broj: D-06/1-30-2157/22 od 04.02.2022. godine, Ministarstvo pravosuđa i uprave Tuzlanskog kantona objavljuje:

 

JAVNI OGLAS
za popunu radnih mjesta namještenika na neodređeno vrijeme
 u Ministarstvu pravosuđa i uprave Tuzlanskog kantona
 

I  Naziv radnog mjesta

 

  1. Viši referent za administrativno-tehničke poslove – Odjeljenje za opće i pravne poslove  - 1 (jedan ) izvršilac
  2. Viši referent za kontrolu i unos obrazaca u pomoćnu knjigu – Odjeljenje za ekonomsko-finansijske poslove – 1 (jedan) izvršilac

       A. Opis poslova

 

  1. Viši referent za administrativno-tehničke poslove:
  • vodi službene evidencije o izrađenim i uništenim pečatima Tuzlanskog kantona, registraciji udruženja, izvršavanju rada za opće dobro na slobodi, kao i druge propisane službene evidencije iz oblasti pravosuđa i uprave,
  • vodi i ažurira baze podataka iz oblasti pravosuđa i uprave, a posebno onih koje se odnose na registraciju udruženja i izvršavanje rada za opće dobro na slobodi,
  • daje informacije strankama o potrebnoj dokumentaciji za ostvarivanje određenih prava ili izvršavanje obaveza u Ministarstvu,
  • prati i evidentira podatke o plaćenoj ili neplaćenoj administrativnoj taksi za podneske i radnje Ministarstva, te obavlja druge poslove u vezi evidentiranja i naplate duga od taksenih obveznika,
  • izrađuje tipska rješenja i druge akte,
  • priprema uvjerenja, potvrde i druge akte o činjenicama o kojima se vodi službena evidencija,
  • prikuplja, sređuje i obrađuje statističke i druge podatke iz oblasti pravosuđa i uprave,
  • unosi prikupljene podatke u računar prema utvrđenoj metodologiji,
  • izrađuje dokumentacione materijale u oblasti pravosuđa i uprave po utvrđenoj metodologiji,
  • vrši kopiranje i prepis materijala,
  • vrši otpremu pošte,
  • priprema predmete i ostale akte za arhiviranje,
  • obavlja i druge poslove iz nadležnosti Ministarstva, po nalogu ministra i pomoćnika ministra za opće i pravne poslove.

 

  1. Viši referent za kontrolu i unos obrazaca u pomoćnu knjigu:
  • prima i pregleda cjelokupnu dokumentacije budžetskih korisnika sa aspekta potpunosti i zakonitosti,
  • provjerava pravilnost kontiranja dokumentacije po važećim zakonskim propisima,
  • unosi podatke u pomoćnu i glavnu knjigu trezora sa obrazaca,
  • izvještava korisnike o unesenim podacima u sistem i raspoloživim sredstvima,
  • obavlja druge poslove iz nadležnosti Ministarstva, po nalogu ministra i pomoćnika ministra za ekonomsko-finansijske poslove.

 
       B. Opšti uslovi za obavljanje posla

 

U radni odnos na radno mjesto namještenika može biti primljeno lica koje ispunjava opće uslove propisane članom 77. Zakona o državnoj službi u Tuzlanskom kantonu:

  • da je državljanin Bosne i Hercegovine,
  • da je stariji od 18 godina,
  • da je zdravstveno sposoban za obavljanje poslova utvrđenih za to radno mjesto,
  • da ima vrstu i stepen školske spreme potrebnu za obavljanje poslova radnog mjesta prema pravilniku o unutrašnjoj organizaciji,
  • da u posljednje dvije godine od dana objavljivanja javnog oglasa nije otpušten iz organa državne službe kao rezultat disciplinske kazne na bilo kojem nivou vlasti u Bosni i Hercegovini,
  • da nije obuhvaćen odredbom člana IX 1. Ustava Bosne i Hercegovine.

       C. Posebni uslovi propisani Pravilnikom o unutrašnjoj organizaciji Ministarstva pravosuđa i                   uprave:

 

Za poziciju 1. – viši referent za administrativno-tehničke poslove:

  • IV stepen stručne spreme – upravna, birotehnička, ekonomska škola ili gimnazija,
  • poznavanje rada na računaru,
  • najmanje 10 mjeseci radnog staža nakon završene tražene spreme,
  • položen stručni ispit za rad u organima državne službe.

 

Za poziciju 2. – viši referent za kontrolu i unos obrazaca u pomoćne knjige:

  • IV stepen stručne spreme – ekonomska škola ili gimnazija,
  • poznavanje rada na računaru,
  • najmanje 10 mjeseci radnog staža nakon završene tražene spreme,
  • položen stručni ispit za rad u organima državne službe.

 

II Uz prijavu na javni oglas sa biografijom, zainteresirani kandidati prilažu slijedeću dokumentaciju (original ili ovjerene kopije):

  1. diplomu o završenoj školi,
  2. uvjerenje o državljanstvu (ne starije od 6 mjeseca),
  3. potvrdu o radnom stažu,
  4. dokaz o poznavanju rada na računaru,
  5. dokaz o položenom stručnom ispitu za namještenike za rad u organima državne službe;
  6. ovjerenu izjavu kandidata da u posljednje dvije godine od dana objavljivanja javnog oglasa nije otpušten iz organa državne službe kao rezultat disciplinske kazne na bilo kojem nivou vlasti u Bosni i Hercegovini,
  7. ovjerena izjava kandidata da nije obuhvaćen odredbama člana IX 1. Ustava Bosne i Hercegovine;
  8. svojeručno potpisana prijava na Javni oglas sa kratkom biografijom, kontakt podacima i naznakom radnog mjesta na koje se kandidat prijavljuje.

 

Napomena:

Izabrani kandidat će biti dužan dostaviti ljekarsko uvjerenje o zdravstvenoj sposobnosti prije stupanja na rad.

 

Ukoliko se u radni odnos primi kandidat koji nema položen stručni ispit za rad u organima državne službe bit će dužan isti položiti najkasnije u roku od 6 mjeseci od dana prijema u radni odnos (član 82. stav (4) Zakona o državnoj službi u Tuzlanskom kantonu). 

 

Komisija za provođenja javnog oglasa, nakon što utvrdi da kandidati ispunjavaju opće i posebne uslove javnog oglasa, će obaviti usmeni intervju, a o mjestu i terminu održavanja intervjua će kandidati biti obaviješteni usmeno putem telefona ili pismeno putem pošte.

 

III Rok trajanja javnog oglasa i adresa za podnošenje prijava:

 

Prijavu na javni oglas sa kratkom biografijom i traženom dokumentacijom dostaviti u roku od 15 dana od dana posljednjeg

objavljivanja javnog oglasa.

 

Prijave sa traženom dokumentacijom podnose se Ministarstvu pravosuđa i uprave Tuzlanskog kantona poštom preporučeno ili lično na pisarnicu Ureda za zajedničke poslove kantonalnih organa, na adresu: ulica Fra Grge Martića bb, 75 000 Tuzla, uz naznaku

 

„Prijava na javni oglas  – NE OTVARATI“

 

Nepotpune, neuredne i neblagovremene prijave neće se uzimati u razmatranje.