Rudarska 65 Tuzla vlada@tk.kim.ba
logo VLADA TUZLANSKOG KANTONA www.vladatk.gov.ba

UPRAVE


Kantonalna uprava civilne zaštite Tuzla

Kantonalna uprava civilne zaštite vrši upravne, stručne i druge poslove u oblasti zaštite i spašavanja iz nadležnosti kantona utvrđene Zakonom o zaštiti i spašavanju ljudi i materijalnih dobara od prirodnih i drugih nesreća FBiH ("Službene novine Federacije BiH" br. 39/03, 22/06 i 43/10), Zakonom o zaštiti i spašavanju ljudi i materijalnih dobara od prirodnih i drugih nesreća u Tuzlanskom kantonu ("Službene novine TK" br. 10/08 i 8/15), Zakonom o zaštiti od požara i vatrogastvu FBiH ("Službene novine Federacije BiH" br. 65/09) i Zakonom o zaštiti od požara i vatrogastvu na području Tuzlanskog kantona ("Službene novine TK" br. 1/12 i 3/16).

Za obavljanje poslova osnovne djelatnosti iz nadležnosti Kantonalne uprave civilne zaštite obrazovane su osnovne organizacione jedinice:
1. Sektor za za zaštitu i spašavanje, zaštitu od požara i vatrogastvo
2. Sektor za administrativne, inspekcijske, opće i materijalne poslove

U Sektoru za zaštitu i spašavanje, zaštitu od požara i vatrogastvo, kao osnovnoj organizacionoj jedinici, formirana je kao unutrašnja organizaciona jedinica: Kantonalni operativni centar civilne zaštite.

U Sektoru za administrativne, inspekcijske, opće i materijalne poslove, kao osnovnoj organizacionoj jedinici, formirana je kao unutrašnja organizaciona jedinica: Inspektorat za zaštitu i spašavanje.

 

VD direktor-a Kantonalne uprave civilne zaštite Tuzla

Zoran Jovanović


Vlada Tuzlanskog kantona je na sjednici održanoj 23.5.2023. godine za vršioca dužnosti direktora Kantonalne uprave civilne zaštite Tuzlanskog kantona do imenovanja direktora u skladu sa zakonom, a najduže šest mjeseci, počev od 23.05.2023. godine imenovala Zorana Jovanovića
Telefon:     ++387 (035) 277 542
Fax:     ++387 (035) 361 161
Mobitel:     ++387
E-mail:     direktor@kucztk.com.ba


Sekretar uprave

Hanifa Selamović, diplomirani pravnik
Telefon:     ++387 (035) 308 503
Fax:     ++387 (035) 361 161
Mobitel:     ++387 (061) 506 974
E-mail:     sekretar@kucztk.com.ba
 

Pomoćnik direktora

Mr. sc. Dragan Pelemiš, diplomirani inženjer zaštite na radu i životne okoline


Rođen 1965. godine u Tuzli, diplomirao 1989. godine na Tehnološkom fakultetu u Tuzli.
Radio u "Energopetrolu" od 1990. godine a u Institutu "Inproz" Tuzla od 1998. do 2012. godine.
U Kantonalnoj upravi civilne zaštite zaposlen od aprila 2012. godine.

Dodatne edukacije: Ima položen stručni ispit za poslove u oblasti rudarstva, "Ex" ispit za poslove pregleda, nadzora i projektovanja protiveksplozijski zaštićenih uređaja i instalacija na nadzemnim mjestima.

Kompjuterske vještine: Osnove administracije Windows 2003 servera, Osnove administracije Lotus/Domino platforme.
Telefon:     ++387 (035) 308 504
Fax:     ++387 (035) 361 161
Mobitel:     ++387 (061) 738 674
E-mail:     pomocnik@kucztk.com.ba

Kantonalna uprava za inspekcijske poslove Tuzlanskog kantona

Stupanjem na snagu Zakona o inspekcijama FBiH kao i Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o ministarstvima (Federalnog i Kantonalnog) i formiranjem Kantonalne uprave za inspekcijske poslove, stvorene su pretpostavke za stvaranje inspekcijskih službi na nivou Tuzlanskog kantona koje bi funkcionisale u okviru jedne kantonalne uprave, locirane na jednom mjestu i koja bi funkcionisala po principima koji važe u Evropskoj uniji, gdje se prije svega misli na edukativno preventivno djelovanje inspekcijeske službesa težnjom za ujednačavanju kriterija u inspekcijskim nadzorima svih inspekcija Kantonalne uprave za inspekcijske poslove, zatim uspostavljanje interaktivnog odnosa između inspekcijskih službi i subjekata nadzora u smislu edukativno-preventivnog djelovanja inspekcija, zatim uspostave jedinstvenh baza podataka i neselektivnog odabira subjekata nadzora, izradu chek lista i lista provjera, odnosno lista predmeta inspekcijskog nadzora, kao najboljeg modula  inspekcijskog rada, koji je baziran na zakonskoj regulativi, te je prikladan za širenje najboljeg inspekcijskog znanja unutar inspekcijskog sistema, zatim formiranje mješovitih timova i time smanjenja vremena prisustva kod subjekta nadzora, a samim tim i smanjenja zavisnih materijalnih troškova vezanih za inspekcijski nadzor, povećanja nivoa materijalno-tehničke potpore inspekcijskom nadzoru u smislu poboljšanja voznog parka, uspostave informatičke potpore kako u hardvarskom tako i u softwerskom smislu, uz stalnu edukaciju svih zaposlenih u Kantonalnoj upravi, što je  zakonska obaveza, ali i kontinuirana nasušna potreba istih.

Uprava vrši upravne i stručne poslove inspekcijskog nadzora, u cilju osiguranja izvršavanja zakona i drugih propisa i općih akata iz svoje nadležnosti, a naročito:

-          vršenje inspekcijskih poslova iz nadležnosti kantona, izuzev onih koji su zakonom stavljeni u nadležnost pojedinih ministarstava;

-          poduzimanje upravnih i drugih mjera u obavljanju inspekcijskog nadzora;

-          donošenje programa i planova obavljanja inspekcijskog nadzora za inspekcije u svom sastavu;

-          vođenje evidencija o obavljanju inspekcijskog nadzora za inspekcije u svom sastavu;

-          vođenje evidencije o kantonalnim inspektorima i evidencije o službenim iskaznicama kantonalnih inspektora;

-          podnošenje izvještaja o svom radu Vladi Kantona i drugim organima,u skladu sa zakonom;

-          obavljanje stručnih poslova iz finansijske,pravne i informatičke oblasti za potrebe Uprave;

-          obavljanje i drugih upravnih i stručnih poslova,u skladu sa zakonom i drugim poslovima;

-          obavljanje dopunskih poslova osnovne djelatnosti i poslova pomoćne djelatnosti za potrebe Uprave;

-          ostvarivanje saradnje sa drugim upravama za inspekcijske poslove, drugim organima državne službe,pravnim licima,udruženjima,sredstvima javnog informisanja i građanima, u pitanjima od značaja za efikasno provođenje propisa;

-          vršenje drugih poslova koji se odnose na inspekcijski nadzor i u vezi sa nadzorom.

Prema Pravilniku o unutrašnjoj organizaciji Kantonalne uprave za inspekcijske poslove Tuzla, za obavljanje poslova osnovne djelatnosti iz nadležnosti ove uprave, obrazovane su slijedeće osnovne organizacione jedinice:

  1. Inspektorat za poljoprivredu, vodoprivredu, šumarstvo i veterinarstvo;
  2. Inspektorat za urbanizam, građevinarstvo, ekologiju i industriju;
  3. Inspektorat za promet roba, usluga i saobraćaja;
  4. Inspektorat rada, zaštite na radu i socijalne zaštite;
  5. Inspektorat za sanitarne, zdravstvene i farmaceutske poslove;
  6. Inspektorat za obrazovanje, nauku, kulturu i sport;
  7. Odjeljenje za stručne i zajedničke poslove.

Najave