MINISTARSTVO RAZVOJA I PODUZETNIŠTVA TK ORGANIZUJE SEMINAR O POSTAVLJANJU CE ZNAKA
- 25 Oktobar 2013

Ministarstvo razvoja i poduzetništva TK organizuje treći po redu besplatan seminar o postupcima i načinima uvođenja certifikata po međunarodnim standardima, i to na temu „Postavljanje CE znaka". Seminar će biti održan u prostorijama Udruženja za razvoj NERDA, u srijedu 30.10.2013. godine u periodu od 11 do 14 sati, a predavač na seminaru će biti doc. dr. Nedim Čauševića, dipl.ing E.C.O. IRCA Lead Tutor.
U narednom periodu preostaje organizacija još dva seminara iz oblasti:
- EN ISO 3834 Zahtjevi za kvalitet zavarivanja metalnih materijala i
- HACCP ISO 22000 Sistemi zdravstvene sigurnosti u prehrambenoj industriji.
RASPISAN POZIV ZA PRIJAVU PROJEKATA IZ PROGRAMA CHALLENGE
- 24 Oktobar 2013

Kako je ranije najavljeno, Ambasada Kraljevine Švedske u BiH je raspisala poziv za dostavljanje projektnih prijedloga za dodjelu grantova iz programa Challenge, u sklopu kojeg će bosansko-hercegovačka preduzeća koja su u fazi razvoja i širenja moći aplicirati za finansijku podršku za realizaciiju svojih poslovnih ideja. Program podrazumijeva sufinansiranje projektnih prijedloga do 50% od vrijednosti ulaganja u novi projekt, a maksimalan iznos grant sredstava je 30.000 EUR. Osnovni cilj „Challenge" fonda je podsticanje razvoja novih preduzeća, transfer tehnologije, kao i promocija inovacija u BiH.
OTVOREN JAVNI KONKURS ZA ODABIR KORISNIKA GRANT SREDSTAVA TEKUĆIH TRANSFERA ZA PROVOĐENJE PROGRAMA RAZVOJA MALE PRIVREDE ZA 2013.GODINU
- 24 Oktobar 2013

Federalno ministarstvo razvoja, poduzetništva i obrta raspisalo je Javni konkurs za odabir korisnika grant sredstava tekućih transfera za provođenje programa razvoja male privrede za 2013. godinu, utvrđenih u razdjelu 50. Budžeta Federacije Bosne i Hercegovine za 2013. godinu. U sklopu poziva je otvoreno sljedećih 13 programa:
VLADA TUZLANSKOG KANTONA UNAPREĐUJE POSLOVNI AMBIJENT – OBJAVLJENE LISTE INVESTICIONIH PODSTICAJA I TESTNI ELEKTRONSKI REGISTAR ADMINISTRATIVNIH POSTUPAKA
- 17 Oktobar 2013
U okviru Projekta „Unapređenje poslovnog ambijenta na Tuzlanskom kantonu s ciljem privlačenja novih investicija" kojeg Vlada Tuzlanskog kantona provodi u saradnji sa Međunarodnom finansijskom korporacijom (IFC) objavljena je lista investicionih podsticaja i testni registar administrativnih postupaka na web stranici www.vladatk.kim.ba.
MINISTARSTVO RAZVOJA I PODUZETNIŠTVA TK ORGANIZUJE SEMINAR O POSTUPCIMA I NAČINU UVOĐENJA CERTIFIKACIJE PO MEĐUNARODNIM STANDARDIMA ZA ENERGETSKE MENADŽMENT SISTEME
- 09 Oktobar 2013

Ministarstvo razvoja i poduzetništva Tuzlanskog kantona nastavlja sa održavanjem besplatnih seminara o postupcima, načinima uvođenja različitih tipova certifikata po međunarodnim standardima za predstavnike malih i srednjih preduzeća i obrta sa područja Tuzlanskog kantona.
Tako će se u prostorijama Ministarstva u srijedu 16. oktobra 2013. godine od 11.00 - 14.00 h održati drugi u nizu od planiranih pet seminara, a na temu uvođenja certifikacije po BAS EN ISO 16001:2009 i BAS EN ISO 50001:2011 za energetske menadžment sisteme.
ODRŽAN PRVI SEMINAR O POSTUPCIMA I NAČINU CERTIFIKACIJE PO MEĐUNARODNIM STANDARDIMA
- 03 Oktobar 2013

Nastavljajući dobro praksu iz prethodnih godina, Ministarstvo razvoja i poduzetništva Tuzlanskog kantona je ponovo pokrenulo održavanje besplatnih seminara o postupcima i načinima uvođenja različitih tipova certifikata po međunarodnim standardima za predstavnike malih i srednjih preduzeća sa područja Tuzlanskog kantona. Tako je u prostorijama Ministarstva u srijedu 02. Oktobra 2013. Godine održan prvi od planiranih pet seminara iz oblasti međunarodne certifikacije, a na temu uvođenja certifikacije po BAS EN ISO 17020:2012 i BAS EN ISO 17025:2006.
Još članaka...
- PODRŠKA OSNIVANJU I JAČANJU POSLOVNE INFRASTRUKTURE ZA UNAPREĐENJE KONKURENTNOSTI MALIH I SREDNJIH PREDUZEĆA U BIH
- POZIV NA BESPLATNE SEMINARE O POSTUPCIMA I NAČINU UVOĐENJA CERTIFIKACIJE PO MEĐUNARODNIM STANDARDIMA
- POZIV NA BESPLATNE SEMINARE O POSTUPCIMA I NAČINU UVOĐENJA CERTIFIKACIJE PO MEĐUNARODNIM STANDARDIMA